•Wednesday, October 20, 2010
Cuti hujung minggu yang lalu..
Kami mengikuti laluan A82 dari Glasgow ke Fort William..
Been voted the best route in UK..

Hari tuh.. selain kereta kami.. banyak kereta sport dan superbike turut serta mengikuti laluan berkenaan..

Menjamu mata lah kejap hehehe ;)

Nikmatilah pemandangan indah gunung ganang sepanjang laluan yang kami ikuti ini..


Loch Lomond

Loch Lomond dari dekat


Gunung ganang dari jauh
Di tarbet untuk mereka yang nak naik cruise


Tona warna di lereng bukit








 Dalam perjalanan pulang ke Glasgow
Menjelang senja di Glasgow

This entry was posted on Wednesday, October 20, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 Pengembara:

On 20 October 2010 at 19:36 , fatt said...

salam,
hi ina,nice photoblog..tgk gmbr pun dah layan :)

 
On 20 October 2010 at 19:50 , iina said...

Fatt

Thanks ye.. layan jgn xlayan

 
On 20 October 2010 at 23:16 , kak Erna said...

iina..indah betul ciptaan tuhan ni..bertuah iina dapat menikmatinya..alhamdulillah juga..kongsi disini..dapat akak tumpang sama tengok..

 
On 21 October 2010 at 10:54 , iina said...

Kak Erna

Alhamdullilah kak berpeluang menikmati pemandangan yang indah camtu.. ;)

 
On 21 October 2010 at 12:35 , Lady of Leisure said...

cantik sgt tone warna kat bukit tu.. loch lomond and loch ness berdekatan ke?

 
On 21 October 2010 at 12:40 , iina said...

Lady

Jauh gak.. Kalau loch lomond dlm 30min drive dr glasgow.. kalau lochness hampir 3 jam gak nak sampai sana ;)

 
On 22 October 2010 at 10:33 , fa10 said...

cantik...
autumn terakhir buat kami di sini, tahu la bila dpt menikmatinya lagi

 
On 22 October 2010 at 11:20 , iina said...

Fa

Alhamdullilah.. samalah kitakan last autumn.. InsyAllah tahun depan dah balik ke tanahair.. Ada rezeki lagi pasti boleh dtg lg kan ;)

 
On 3 November 2010 at 14:02 , 4 Kay-E said...

Hi Iina..
Cantik gambar2 u...

 
On 3 November 2010 at 14:49 , iina said...

4 Kay-E

Thanks ye ;)

 
Related Posts with Thumbnails