•Thursday, December 23, 2010
Ini laluan aku setiap hari ke Universiti..

Melalui Rottenrow gardens ke Livingstone Tower

Salji penuh di sana sini..

Bangunan tinggi berwarna coklat itu adalah tempat study aku..

Putih jek

Bila musim panas.. kerusi yang ada ini penuh dengan student yang melepak sambil bersidai..
Musim sejuk nie.. pandang jelah



Bunga lalang dah kering pun..


Mengadap ke Montrose St.

Menuruni bukit ini setiap hari..


Laluan 'short cut'

Salji di sana sini kan

This entry was posted on Thursday, December 23, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Pengembara:

On 23 December 2010 at 22:13 , kak Erna said...

iina..siap ada laluan shortcut lagi..masa salji nampak macam lapang je..masa lain tak semak ke iina..ok ke lalu situ.
berapa lagi lagi..dapat melihat pandangan salji memutih ni iina..
sangat cantik..

 
On 27 December 2010 at 23:06 , absolutely emy said...

cantik2...
terasa macam belajar kat obersea plak.. hehehe..

nanti bila iina dah umur veteran2 kan.. sure syahdu tengok gambar2 ni..

 
On 31 December 2010 at 14:04 , iina said...

Kak Erna

Ok jek.. yang semak kawasan belukar tuh jek.. ada kawasan pejalan kaki yang dibuat khas.. ok jek lalu hari2 pun saya lalu situ ;)

Emy

Tak yah tggu veteran kot.. skrg pun dah syahdu huhuhuh

 
Related Posts with Thumbnails