•Wednesday, November 03, 2010
Hujung minggu lepas kami ke Edinburgh.. Kebetulan ada rakan datang bertandang dari Liverpool..

Kali terakhir ke sini masa mak datang bulan Jun yang lepas.. Again.. kami singgah ke sini lagi.. Walau kerap kali ke sini.. Banyak nostalgia tercipta semasa aku duduk di daerah ini selama setahun.. hampir 8 tahun yang lalu..

Edinburgh always my favourite city.. Here I learn the scottish culture.. and here my 1st time studying at scottish university..

Princess Garden merupakan tempat lepak kami dulu.. Selalunya hujung minggu kami agak kerap ke sini menonton classical music or mana-mana festival muzik percuma..

Dulu setiap kali pakwe habis kerja di Balmoral Hotel Edinburgh.. Selalunya aku buat suprise tunggu dia depan hotel ;) Aku pasti akan ajak dia berjalan menyusuri taman ini sebelum pulang ke rumah..

Near the Playground
The color of Autumn
A walk to remember ;)
Daun gugur di mana-mana

Dedaun yang  berguguran
Kerusi-kerusi rehat ini adalah 'memory gift' keluarga yang kehilangan insan tersayang
When Scotland Play.. We All Play
We Are Scotland ;)

This entry was posted on Wednesday, November 03, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

9 Pengembara:

On 3 November 2010 at 23:51 , fatt said...

sweetnya tempat ni..ada amik gambar mcm kuch kuch hota hei tak? (guling2 kat rumput berdaun tu)..hihihi :P

iina, leh tak awk tlg tanyakan kwn awk yg dok kat christchurch tu masjid mana yg ramai org mesia pegi bila solat raya/jumaat? coz sy nak solat raya nti kat sana..sy tau 1 masjid ni, tp byk foreigner..thanx iina :)

 
On 4 November 2010 at 08:11 , Zaitun said...

Walaupun daun berguguran tapi pemandangannya tetap cantik.

 
On 4 November 2010 at 10:39 , iina said...

Fatt..

Bab guling2 tuh ada buat tapi bukan kat situ kat glasgow.. tapi gbr itu terlalu seksi utk ditunjukkan hahahaha.. I'll email you email add kwn i tuh.. and u tanya dia directly.. u ckp jek u kenal i.. dia taulah nanti k ;)

Zaitun

Musim gugur adalah antara musim yang cantik utk bergambr ;)

 
On 4 November 2010 at 12:48 , kak Erna said...

iina..daun yang berguguran dan warna kekuningan itulah yang membuatnya bertambah cantikkan..

 
On 4 November 2010 at 12:52 , iina said...

Kak Erna

Itulah istimewanya musim gugur kak.. sebab warna warni tuh yang buat kita rasa terpesona ;)

 
On 4 November 2010 at 22:56 , fa10 said...

teruja jumpa kak iina hr tu smpi lupa nak bergambar bersama....
sy nmpk pakwe akak kat luar masjid

 
On 5 November 2010 at 12:34 , iina said...

Fa

Ahah akak pun tak teringat sebab duk sibuk nak solat kan masa tuh.. InsyAllah next time nnti pasti ada peluang kan ;)

 
On 10 November 2010 at 11:42 , ummu said...

Salam iina
subhanallah
indahnya alam ciptaan Tuhan
dedaun yang berguguran,
tetap indah di pandangan
bawa ketenangan

 
On 10 November 2010 at 12:01 , iina said...

Ummu

Terima kasih sebab sudi singgah ye.. Memang tenang jek bila tgk daun yg gugur dengan warna warni yang pelbagai.. Indah alam ciptaan tuhan ;)

 
Related Posts with Thumbnails